Můj poslední den v Německu¨...


...jsem prožil v pohodě a jak než jinak, já mám pohodu pořád a hned tak mne něco nerozháže. A navíc krásně svítilo sluníčko, i když se trochu ochladilo, protože vál studený vítr. Nejdřív jsem zašel za Christianem mu vrátit kameny, které mi půjčil na prodávání... něco jsem tím vydělal i jemu a pak vyrazil do města pozastavit německý internet. (A to jsem ještě netušil, že mi byl tady zrovna pozastaven blog. :D) Tam mě napadlo, že bych si mohl nechat dát injekci proti chřipkám. V Praze je každej nachcípanej a nerad bych zase něco od někoho chytil. Bylo to poprvé, protože imunitu mám docela dobrou, ale pro jednou jsem to zkusil. Za to mi ale vynadala Alexandra, kterou jsem pak potkal, protože je odpůrce očkování, přestože, nebo právě proto, je její syn doktor. Naruším si podle ní tím jedině tu moji imunitu. Ale už se stalo. Změřila mi iu ze iniciativy i tlak, mám 70 na 130, takže dobrý. Na okně měla hezkou orchidej, tak jsem jí řekl, že bych si ji rád vyfotil... pak jsem chtěl fotil i ji, ale nechtěla.





Pak jsem se zastavil u pár kamarádů a kamarádek a šel jsem se rozloučit s bochumským městským parkem.



.



Něco tam ještě kvetlo...




... a holky tak šly vyvenčit du svoji smečku.



.



Nechtěli k focení postát, tak je musel z brát nadhledu a jen doufámn, že kvůli jejích prsou mi zase nebude pozastaven blog.





Vždycky se hnali na foťák a nakonec se jeden v klidu postavil.

Cesta do Prahy byla v pohodě... Marcelka je na služební cestě v Brně a tak jsem se večer sešel s Jitkou.

Ještě že mám těch kamarádek víc a mohu si vybrat a nenudím se.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...