Můj první pracovní den...


... po víc jak měsíčním leháru v Praze byl trochu únavný. ráno vyjíždím po sedmé a domů se vracím v devět večer, a moc slavný taky nebyl... asi jste málo tiskli palečky. Ve skutečnosti je to tak, se se lidé první den u mně rozkoukávají a přijdou s něco inakoupit až v dalších dnech. Něco jsem vydělal, takže si nestěžuji.




Kurdské cikánky se vždycky v Dortmundu ráno vyrojí, ale aspoň jsou hezky stylově oblečené proti těm českým.

Dopoledne se za mnou přišla podívat moje česká kamarádka Mona, bavili jsme se asi hodinu a to jsem vždycky rád, protože mi pak čas rychleji ubíhá. Odpoledne se u mne zase zastavila i tahle "kamarádka", jak ji vidíte dole na fotce, a kdo chodí na můj blog, tak ji už taky zná. Kamarádka píši v uvozovkách, protože zas tak dobrej kamarád s ní nejsem, ale známe se už víc jak dvacet let a tykáme si. Znám její celou životní historii... Byla dlouhá léta drogově závislá, taky kradla ( u mne ne, mne má prý ráda), ale nakonec se z toho, i s mojí pomocí, dostala. Má moc ráda kameny a proto se u mne často zastaví.




Pokaždé když ji fotím, dělá ksichty, neumí se normálně tvářit.

Tentokrát si přišla postěžovat, že jí o víkendu vykradli byt, a úplně tak dokonale jako Marušce, že jí tam taky nezůstal ani talíř a i všechno její oblečení bylo pryč. Řekl jsem jí ať se nezlobí, že ji sice lituji, ale je to trest a odplata za to, že dřív kradla taky. Ty Boží mlýny. :D




Moc jsem toho nenafotil, tak tady máte aspoň dvě hezké muslimky, které šly kolem.


A večer na mne doma čekaly maily od Jitky, Marcelky a Dagmar... Marcelky muž prý odpoledne přijel, nepromluvil s ní ani slovo, posekal na jejich zahradě trávu a odjel... tak jsem jí napsal, že by mohla ta jeho návštěva dopadnout ještě hůř, aspoň tu trávu posekal. Je to hrozné, že tahle manželství takhle končí, že si lidé neřeknou po těch letech, které spolu prožijí jistě i ve štěstí a v lásce, ani pár slov. Moje žena taky se mnou nemíní mluvit... je to její problém. Mimochodem, když se tu o ní zmiňuji, to mi aspoň řekla dcera, stále prý trpí bolestmi hlavy a tak si říkám, to ji ta jají svatá matka aspoň ani v tomhle nepomůže? :D

Jelikož mám teď málo času, taky si musím něco uvařit, komentáře vám nebudu moci moc oplatit... ale podívám se k vám.

Hezký den vám všem.

.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...