Muzi s háckem


Vcerejsí den jsem vylozene proflákal a do mesta jsem vyjel az nekdy kolem tretí kdyz vyslo slunícko, zastavil se u J., vyprovodil ji na Masarycku a sel se projít po Praze. Na Námestí Republiky jsem se zastavil na trhu hlavne proto, ze mne tam prilákala muzika, která zrovna hrála veci od Amy Winehouse, které jsem mel fakt rád. Zpívala je tam mladá snedá holka a jedná malá holcicka pred nimi tancila... jak to zivelné deti nekdy rády delají. Byli opravdu dobrí a lidé jim taky hodne tleskali (i tomu díteti) a dávali drobné. Samozrejme jsem si to nahrál a taky fotil. Bohuzel jeste nemám ceský pocítac, tak je uvidíte snad nekdy jindy.

Takze o tom vcerejesku jen tak na okraj a ted k veci, co tu chci vlastne ríct. Ve ctvrtek jsem se spolu s M. díval na Ordinaci v ruzové zahrade (jinak se na seriály nedívám, ale tenhle mne docela baví) a nechali jsme to bezet dál, takze hned zatím byl Prásk a ten nás docela zaujal, ze tam bylo o muzích proutnících, kancích. Na prvním míste byl podle nich Gott, jehoz postelí prý proslo dva tisíce zen a mezi nimi napríklad Monika Veresová, Jitka Svobodová, nebo Martina Formanová. Na druhém míste Leos Mares s brunetkami ve skoro kazdém ceském meste, tretí Jirí Langmajer i kdyz je tak trochu zenatý, potom Hulka s desítkami zen jako treba byla Iveta Bartosová, nebo Monika Absolonová... a na konci lamac dívcích srdcí Sámer Issa, který se je snazí, co se týce milenek, dohánet.

Trochu jsme to pak s M. rozebírali, zná moji minulost se kterou se pred ní ani netajím, ze jsem mel v zivote vzdycky víc kamarádek a dosli jsme k názoru, ze si tím ti muzi nic dokazovat nemusí (jak se nekdo domnívá), ale ze to byl proste pro ne po celý zivot styl... nemít jen jednu zenu, ale nekolik. Takoví jsou proste nekterí muzi... jako treba Václav Havel, který mne zrovna napadá, nebo Menzel, kterého jsem znal z dobách jeho slávy s jeho blondýnkami. Nedávno byl clánek v Reflexu i o Hlinomazovi, o kterém byste to treba nerekli. V pondelí a ve ctvrtek ho navstevovala v dejvické garsonce modelka Jaroslava a ve stredu a v sobotu Magda Halichová, se kterou nakonec zil i spolu s jejím manzelem. Taky není bez zajímavosti, ze se tím tihle muzi ani netají, protoze jim to zvysuje u zen image a ty se pak na ne o to víc lepí jako mouchy na mucholapky. Jsou zádaní, protoze jsou to se vsím (tedy hlavne díky potenci, jejího prebytku) muzi. Na rozdíl od jiných, kterým stací se jednou zamilovat a mají za zivot dve tri zeny, nebo jen jednu.

Ovsem u zen je to zase trochu jiné, o tom jsem se zase vcera bavil s J., která je v tomhle ohledu tak trochu volnomyslenkárská, muze miluje a ráda se s nimi stýká (a proc ne, není vdaná), ale zase je docela tají a maximálne se s tím sverí trem kamarádkám. Stále jeste existuje predsudek, ze muzum je to dovoleno. nebo nanejvýs trpeno a pro zeny je to spíse ostuda. A tak si ríkám, ze by s tím Brusel, kdyz jde jim o tu rovnost mezi muzi a zenami, taky neco mel udelat. Jo, zertuji, jako zdycky.

Preji vám hezký víkend a sobe slusné komentáre.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...