Neděle jako malovaná


Ta neděle začala pro mne až moc brzo, když mne Jiřinka vzbudila esemeskou jestli s ní nechci do lesa. Vstal jsem, podíval se z okna a zdálo se mi, že je docela navlídně a tak jsem jí odpověděl, že až někdy jindy a ulehl zpátky k Marušce. Nakonec, když jsem ze znovu probudil kolem desáté, svítilo krásně sluníčko. Škoda, mohl jsem už mít třeba plno hub. Místo toho jsem se pustil do bramborových knedlíků a do zelí. Tentokrát jsem vařil já a Maruška ještě dospávala. Mezitím mi přišel komentář od blogerky, která si nedá říct a dál pokračuje v útocích. Já ty její nevěry s milencem neprozradil. To je veřejné tajemství a píše o něm na svém blogu docela často. Kdybych měl sám máslo na hlavě, hlavně bych mlčel a ještě si nepřisolil. Měla by vědět, že se ve vlastních hovnech nešlape a nemíním v tom spolu s ní pokračovat. Tyhle věci vůbec neřeším. Pak jsem si ještě chvíli psal na fb s Viktorkou, někdy si zase spolu vyjdeme na procházku a nakonec vstala i Maruška a dali jsme si ten oběd.

A po obědě jsme se vydali na procházku po naší obvyklé trase, ale tentokrát opačně od Můstku. Na Příkopech jsme si prohlédli dvě výstavy. Jedna byla ohledně tělovýchovy a druhá presentovala nové Škodovky. Ale fotky asi až jindy.

Pak přes Staromák na Karův most a dál na Kampu a Vojanovy sady. Opravdu krásné odpoledne a taky jsme si ho hezky užili. Nejhezčí to bylo jako vždy ve Vojankových sadech a tam jsme i mohli pozorovat, jak se ti pávi pusinkují. To se hned tak asi nevidí.



.




Jejich fotky vám ukáži, ale Marušku ne, i když se za ni nemusím stydět. Mám jen hezké kamarádky a přítelkyně a stejně tak milé. Marušku, a stejně tak Marcelku i Jitku, nefotím na blog zpředu, jak jste si jistě všimli, i když by jim to ani nevadilo. Ani Klárce, nebo Viktorce to pranic nevadí a souhlasí s tím... vždyť jsou to samé krásné holky a je škoda, aby nebyly zvěčněny. Jsou mladé a půvabné a nejspíš některým starším se to tu často nelíbí. Ale to je jen jejich problém.

Tak to byl opravdu krásný den a doufám, že i vy jste si ho hezky užili.





A nakonec naše "studentská" večeře.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...