Zásterka s kapsickou na brísku


Po jedné odpoledne jsem zajel za M. k její práci, drív skoncila a tak jsme se zase vydali na procházku kolem Hostivarské prehradu a uz se to stává pomalu pravidlem. Bylo hezky, i kdyz se slunícko jen zdráhave snazilo vykouknout. M. se brodila spadlým listím a bylo krásné ji pozorovat. Mela uz i pletené rukavice, ale ty si pak sundala, abych jí radeji zahríval já. Nakonec jsme dosli az na metro Háje a jeli ke mne domu.

Dopoledne jsem uz uvaril kvetákovou polévku, abychom se hned zahráli a i predvaril ten kveták a brambory. Polévku jsme snedli a hned se sama pustila do toho kvetáku, aby ho obalila. Uprímne receno, pozovat ji v kuchyni pri varení je jeste krásnejsí... to asi kazdému mu muzi... a tak jsem ji i zásterku vcera koupil... se zelenými kvítky, cervene lemovanou a s kapsickou na brísku. Nemohl jsem se vynadívat, jak jí to v ní sluselo... ani nevím, jestli to nemohu ríct... byla v ní jen spore odená. Snad tohle taky nebudete brát jako provokaci. :D

Takze jsme se tím smzeným kvetákem naprali, zapili bílým vínem a bylo nám blaze. Takové poklidnejsí domácí rozpolození má taky svuj puvab. Jestli je to tím podzimní pocasím... ?




.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...