Halloweenový pátek a jak já dovedu telefonovat


Dopoledne mi napadlo zavolat známému (má muj ceský pocítac k oprave) a tak jsem nejdrív na fb otevrel stránku Mony (to je nase spolecná kamarádka, která mi ho doporucila), abych se nejdrív poptal jí, jestli treba jí nenapsal, zdali je muj pocíac opravený... a skutecne mi napsala, ze jí napsal, ze bych si pro nej mel prijet. Otevrel jsem tedy stránku toho známého a tam si opsal jeho telefonní císlo, bych mu tedy sám zavolal. Volal jsem mu trikrát a pokazdé se mi ozvala nejaká zena z ustredny, ze zucastnený clovek zrovna volá a ze mám zmácknout císlo 5. To uz se mi zdálo bý podivné, ze ten muz porád volá a tak jsem zavolal M. do práce, jestli by mu ona nemohla zavolat (má podnikový telefon, z kterého jí volání nic nestojí) a dal jsem jí to telefonní cáslo... a prekvapilo mne, ze obratem hned zavolala mne. Já si totiz v roztrzitosti opsal císlo moje, které jsem tomu muzovi na jeho stránky pred týdnem posílal... a volal tedy celou dobu sám sobe. Problém byl ten, ze já si svoje cislo nepamatuji a docela jsme se nasmáli. Nebyla to sice mlha zivota, ale jen moje zamlzená mysl. No, to se stane i v lepsích rodinách.

M. pak uz i koncila v práci a tak jsme se rozjeli spolu pro ten pocítac a nakonec jsem ho stejne jeste nedostal, protoze kvuli nejakému viru musel být pocítac uveden do puvodního stavu a smazal se tak i Office program, jehoz kód jsem mel doma... takze mi ho tam jeste dá a pocítac dostanu v úterý. Doma jsme si pak dali pozdní obed a vlezli hned do postele, abychom se trochu "prospali", protoze jsme meli v plánu nocní halloweenové trestení... které skoncilo az dnes o páté ráno, kdyz jsme se prvním metrem vydali domu.

A co vy, jak jste si tu noc uzili? Mimochodem, dnes má být na Ovocném trhu od 17 hodin i strasidelný pruvod.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...