Holky z Moravy v Praze


Fotil jsem Týnský chrám přes kaluž a tyhle holky se nade mnou zastavily co prej dělám (pošklebovaly se mi že si nabírám vodu foťákem) a tak jsem se s nimi dal do hovoru. Řekly mi, že jsou ze Šumperku a že si prostě vyrazily do Prahy a jestli jim udělám fotku na památku. Bohužel jsme pak zamluvili kam ji mám poslat a snad se tu třeba i najdou. Takhle vlastně se často s mnohými lidmi seznamuji... při focení na ulici. Někdy i lidi i oslovím, jestli si je mohu vyfotit, když jsou něčím zajímaví (jako třeba ta těhotná Španělka, která tu nedávno byla) a oni jsou obvykle pro. Takže abych zase moc nepovídal, tady jsou ty fotky.



.


.


.



Tahle je úmyslně otočená.




To jsou ony, jak se ke mně ženou.

Ještě vám ukáži pár nočních. Pak jsem se zastavil u Pavly, která prodává na Karlově mostě.



.


.


.



Hara Krišna na Václaváku.

Hezkou neděli.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...