Houskové knedlíky od Aničky


Včera jsem tu měl návštěvu Aničky, holky s krásnými důlky ve tvářích a protože je povoláním kuchařka, napadlo mne poprosit ji, zda-li by mi neuvařila knedlíky... a byla pro. Na rozdíl ode mne a od M. dělá je z hrubé mouky, tu dávám do bramborových knedlíků a tak jsem byl docela zvědavý jak se jí povedou. A byl jsem skutečně krásně překvapený. To zelí jsem dělal já a trochu se i přičmoudlo, přetože jsem se mu moc nevěnoval.




To červené víno se k tomu nehodilo, ale nic jiného kromě vody jsem doma neměl.

Anička to nemá zrovna v životě snadné. Trpí maniodepresivními stavy, podle jejích slov jako herec Kopecký a bez tabletek to u ní nejde. Při jejím mladém věku je už v invalidním důchodu. Nedávno se taky pár týdnů léčila v Bohnicích, kdy to zase na ni padlo. Jak víte, tak jsem tam byl před několika dny, i když jen na procházce. Kromě těch depresí má Anička ještě jinou "vadu" a tu mi raději řekla hned, abych se třeba nezalekl, když na mne vyjede. Abych upřesnil to "vyjede", ráději vám to osvětlím, aby nedošlo k mýlce. Má totiž moc ráda sex a potřebuje to aspoň třikrát denně. Nestačí jí to projednou, ale stále dokola, ještě jednou. Proto jsem článek nakonec dal i do TT. Jistě si tu někteří říkáte (nebo si aspoň myslíte), že taková Anička je něco pro mne a že mi seslali sami andělé, ale to jste na omylu. Po takovém bezprostředním upozornění se každej chlap (a dokonce i já) spíš zalekne... jestli by jejím nárokům vůbec obstál. Trochu jsme tu její "vadu" probírali, protože mne to zaujalo (že nejen muži jsou promiskuitní) a taky proto, že má s tím opravdu dost velké problémy. Ten její hlavní problém je ten, že na ni vždy padnou podobní chlapi, (přitahuje je, jak se říká stejní k stejnému), kterým hned naletí a nechá se jimi... zrovna mi nenapadá to správné slovo abych nebyl jako Zeman. Naopak ráda by konečně poznala muže, kterému by nešlo jen o ten sex (i když ten jí je rovněž vítaný), využít ji a pak ji hned odkopnout... tedy se kterým by žila v úctě a vzájemné pozornosti jako v každé dobré rodině. Mají to tyhle ženy opravdu těžké a není z toho úniku... ten pud, který nedokáží kontrolovat, je do toho stále neúprosně žene.

Doufám, že i tenktorát budou vaše komentáře slušné.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...