Klárčiny proměny


Myslím, že nemusím zapírat, že jsme se s Klárkou měli rádi a oba jsme i věděli, že to nebude mít dlouhé trvání a proto jsme si to i docela užívali. Byla pro mne takový balzám na duši po tom strádání v manželství. Nechci tu nic špatného s své ženě říct, ale pravdou je, sama to nedávno napsala, že jsme pár let stejně už nežili jako manželé. Taky bych měl dodat, že náš rozvod nebyl kvůli Klárce a že jsem to byl já, kdo se rozhodl od ženy odejít. Jedné noci jsem prostě mojí ženě řekl, že už dál nemíním její sektu tolerovat a že s ní končím. O rozvodu sice zažádala sama, ale po naší domluvě, protože jen jeden z nás to mohl udělat a druhý jako obžalovaný a já to prostě vzal na sebe. A s Klárkou jsem začal chodit až když to bylo u notáře a čekali jsme jen na ten rozsudek. Na rozdíl od mé ženy jsem se ovšem nerozešel s Klárkou ve zlém, ale zůstali jsme dodnes kamarádi a občas se i vídáme.

Tento článek je vlastně pokračování toho předešlého. Jen blogu vděčím, že jsem poznal Klárku a prožili jsme spolu plno krásných dní, které se nedají zapomenout. No řekněte, nemilovali byste takovou holku, která vás každý den něčím jiným dovede překvapit... jak vidíte na fotkách? Fotek jsou stovky, ne-li tisíce, vybral jsem jich jen několik a pokud mi slouží paměť, jsou řazeny jak šel čas.



.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.




Za některé fotky mne Klárka zabije, ale taková smrt z jejích rukou... :D

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...