NEDELNÍ PROCHÁZKA S MILENKOU


Napsal jsem název clánku s velkými písmeny, protoze jméno Mileny mne k tomu svedlo... Milenka prece vypadá rozhodne líp. Pozvala mne vcera i pres pochmurné pocasí na odpolední procházku a tak jsem to i rád prijal, protoze u Hamerského rybníku, kde nedaleko bydlí, jsem jeste nebyl. Bylo uz skoro podvecer a na rybník pomalu padaly mlhy a tak jsem i fotil... ale ty uvidíte pozdeji. Byla to kazdopádne podzimní romantika pur... a abychom se vzájemne zahráli, drzeli jsme se za ruce a obesli jsme ho dvakrát kolem. On totiz není zase tak veliký.

A taky, jak jinak, mluvili jsme o cemkoli, o mnoho vecech, taky o politice, jak si Zeman udelal s filmaru kamarády a zato si vyslouzili i rád a a nakonec jsme se dostali i k sektám, kterých je obzvlást v Cechách hodne... nejspís proto, ze je tu hodne atheistu, kterí taky zatouzí necemu uverit. Vlastne i Zeman si kolem sebe vytvoril takovou úzkou sektu, z které, kdo mu nesedí, musí z kola ven.

Ale abych se vrátil k tem sektám. Její prítekyne se nechala ovlivnit Hara Krisnou a zavlekla do tohoto spolku i manzela a spolu s ním i jejich malé díte. Jsou vegetariáni, na tom ovsem sám nic spatného nevidím, sám nejím maso, ale podle Milenky tim vsím hlavne narusují prirozené detství jejich dcery. I ve skole se octla mimo kolektiv a jiste to celé bude ovlivnovat celý její zivot... protoze uz nikdy nebude "normální" a nebylo to ani její rozhodnutí. Pochopitelne tihle lidé se na to dívají jinak, to i docela chápu, nasli si v této sekte smysl zivota a samozrejme i stestí. Jsou tím zpusobem zivota nadsení a v kazdém prípade si nechtejí pripustit, jak jim lidé vycítají, ze si nechali nekým vymýt mozky.

Pochopitelne jsem si pri tom i vzpomnel na svoji bývalou zenu, která byla schopna se do krvava se mnou prít, ze ta svatá matka Diesana není sekta, ale prímo bozí stvorení plné lásky a vse delá pro dobro ostatních. Nakonec to dnes mé ex i preji, ze nasla v ní své stestí a ten nás rozvod bylo nase nejrozumnejsí rozhodnutí. Kazdý máme to, po cem jsme touzili... já mám svuj klid a svobodu a ona tu sektu, kterou jsem jí deset let musel tolerovat. Jsem rád, ze to tak dopadlo, jinak bychom byli dál oba jen nestastní... a ted je na kazdém z nás jak si svuj zivot dál usporádá. A v nejmensím k ní necítím nejakou zást nebo nenávist.

Pochopitelne jinou vecí jsou ty sekty, i ta Diesana, a s tím se nikdy nesmírím, dokud budu videt, jak lidem pomotávají hlavu jen proto, aby je zneuzívaly a obraly je o prachy. A jeste horsí bude, v tom jsme se shodli, ze ti lidé jsou pak jako bez duse... tu si nechali vzít, o tu proste prisli.

Preji vam hezký den.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...