Svačinka


Jistě mi dáte za pravdu, že dnešní počasí taky nebylo nejlepší, navíc moje přítelkyně nadělávala pár hodin, které se mnou probendila (rád bych ji pomohl, ale nejde to) a tak jsem se tentokrát vydal do města sám. Každopádně jsem se bez M. nenudil, protože jsem měl sebou věrného kamaráda foťák.

Už jsem tu několikrát i napsal, že lidé bez peněz a tedy bez jídla (a bez střechy nad hlavou) jsou jako holubi... táhnou do velkých měst, protože tam se vždycky něco k snědku najde a hlady nezmřou. A asi asi nejlepší svačinku najdou v Praze, protože tady je s mlsnými jazýčky hodně turistů... a co jim nejede, skončí v odpadkových koších.




Tuhle ženu jsem už jednou (asi před měsícem) potkal... seděla v metru naproti mně.

Večer jsem pak na těle objevil dva štípance a nejspíš od blech. Nic bych za to nedal, že se na pár minut přestěhovaly ke mně.



.


.


.


.


.


.



Fotky jsou trochu mázlé, ale to víte... jen digitál, špatné světlo a zoom. Já vím, že to neomlouvá.

.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...