Tentokrát Dana hipsterka


Dana, ta hipsterka a taky kuřačka, to jsem vám minule zamlčel, kouří pořád a bez cigarety nevydrží ani půl hodiny, mne pozvala k sobě včera večer na kafe a tak jsem tedy jel. Nejdřív jsme si šli sednout do jedné Vršovické hospůdky a měli jsme si taky co říct, protože jsme se dlouho neviděli. Dana, katolička, na rozdíl ode mne, by měla ráda vztah napořád, aby ji někdo uvařil čas až zestárne, tak tedy hledá... a bohužel zatím marně. S jedním jela dokonce na hory, ale nakonec to skončilo ve ztraceně, druhý byl sice krásnej chlap, ale nakonec se přiznal, že je ženatý a ten poslední po třetí schůzce zase nejevil zájem.

S tím nejhezčím si navíc moc dobře rozuměla (prý skoro jako se mnou) a dokonce byl prý ještě chytřejší než já.... a to se mne docela dotklo. "V čem byl chytřejší?", říkám jí. "Ve všem", ona na to. "Vždyť mne ani pořádně neznáš?" "Ale znám tě, to se pozná hned, například byl sečtělý." Tak tohle se mne pak tuplem dotklo. "A to já podle tebe nejsem sečtělý? Vždyť píši knihy. A neviděla jsi tu moji obrovskou knihovnu až ke stropu?" "To nic neznamená, měl dobrý přehled o všem a rozhodně víc než ty, třeba znal bibli nazpaměť a měli jsem hned o čem i diskutovat." S těmi katoličkami je to opravdu asi těžké... ta chlapa jen tak neuhoní. Navíc po zkušenosti se mnou, jak řekla, je už opatrnější a cudnější, přestože to s ní pořád cloumá.

Taky jsem dostal od Dany první letošní vánoční dárek... Jelikož miluje čaje, dostal jsem v krásném látkové pouzdře nepálský čaj. Vlastně jsem dostal toho večera těch "dárků" několik i když byly trochu jiného druhu. Nejdřív mi volala Jitka (ještě do té hospody), že je společensky unavená a ráda by u mne přespala a hned pár minut na to sms od M (té jiné M.) že by taky ráda. Tři v jednu noc... sen každého chlapa, ale to by se ještě musely mezi sebou domluvit a dohodnout. Jiné dny nemá na mne čas ani jedna a pak tohle... že by už měly všechny napečené to cukroví?




Po cestě Vršovicemi, když jsme hledali nějakou hospodu, jsme viděli tuhle louku... tolik stromečků jste asi neviděli.




Dana si dala čaj a já plzeň.



.


.



A pak jsme šli, dokud její děti nebudou v posteli, ještě na malou procházku.




Tahle "zeď" stála u dětského hřiště a ani nevím pro co, možná pro horolezce.





Dokonce i Dana měla napečíno, jak jsem pak zjistil, o to mne u ní, hipsterky, docela překvapilo.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...