Západ slunce nad Vltavou


Včera jsem obědval u M.pod dohledem její fenky. V jejích očích jsem vetřelec, dává si přiede mnou náležitý odstup a v lásce mne ta žárlivá ženská zrovna nemá. Nebo je to tím, že jsem vegetarián a nebudou kosti?




Ráno byla mlha, že by se dala krájet, ale pak padla a bylo krásné nebe. Rozjeli jsme se do Prahy, prošli Staroměstském náměstím, podívali se na zvířátka a pak k Vltavě a docela škoda, že jsou ty dny tak krátké. Než se člověk rozkouká, je tma.



.



Lidí tam bylo málo a ta zvířátka se očividně nudila. Pamlsek nebyl.




Z Karlova mostu byl krásný pohled na západ slunce. Nejen Praha je zlatá, ale i Vltava.




Možná tak trochu víc měďěná...



.


.



... a pokaždé podle úhlu pohledu, trochu jiná.




Každopádně to byl krásný pohled a krásná procházka.



.


.




Ve vojanových sadech i v té zimě krmila pávy ta jejich "maminka".




A nebyl jsem jediný, kdo ji fotil... pro každého turistu je tam jako modelka.





Jaké asi překvapení mi přinese dnešní den. I vám přeji aby byl krásný.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...