Chřipková epidemie, nelíbejte se


Však víte jak to s tou chřipkou je a kdo by se s ní chtěl spřátelit. Stačí jeden polibek a jste s ní v posteli. Jak někdo v metru zakašle, rychle popojdu aspoň o dva metry dál, což je minimální vzdálenost jak se tomu viru vyhnout. V metru, pokud nemusím, ani nejezdím a všechno raději obcházím pěšky. Chřipka mi i udělala škrt přes rozpočet. Všechny moje kamarádky jsou nemocné. Kdo čte pozorně moje články, nedávno jsem si tu stěžoval na moji kamarádku P., že není schopna rozumné komunikace a že je nespolehlivá když se máme někde setkat. Buď přijde pozdě, nebo nakonec ani nepřijde. Ale křivdil jsem jí a dnes ráno jsem konečně dostal její omluvný mail, který tu mohu ocitovat: "Od ponedělí mám chřipku, že se ani nemohu otočit na posteli a beru antibiotika. Asi umřu jak je mi blbě." A jí chudince jsem tady tak nadával. Jiná moje kamarádka Julie, má zase chřipku už od neděle a taky jsem s ním měl dojednané rande. Ještě štěstí, že jsem se s nimi nesetkal dřív, jinak bych v tom taky lítal a potil se teď v horečkách. Strážní andělé byli jako vždycky při mne.

Jsem sice teď doma sám a nudím se, ale s nima bych rozhodně neměnil. Pro jistotu jsem si nakoupil víc potravin, kdyby náhodou a o nějaké pomoci od kamarádek bych si mohl nechat jen zdát. To je pak člověk s tou chřipkou jak prašivej pes a každej se mu na hony vyhýbá. Taky jsem hned poslal Alence mail, s ní se mám v úterý vidět, abych ji varoval s dodatkem: "Do neděle se s nikým nelíbej..." A ona na to: "Ty taky ne..." A snad nám ta schůzka, držte nám palce, vyjde. S M.j jsem se sice líbal ve čtvrtek, ale jak se zdá, virový polibek to nebyl, protože se zatím cítím dobře. Včera večer však šla ale na maturitní ples a pokud ji tam políbí nějakej její student, může tu chřipku pořád dostat... a já to chytnu od ní v pondělí. Tu chřipku (i ty polibky) by měla ta naše vláda i s naším prezidentem Zemanem zakázat. Ten ale jistě bude proti chřipce imunní. Jak všichni víme, má v žilách víc lihu než krve a pokud by se líbal, tak jedině s Putinem.

Včera odpledne jsem si na procházce se Zdenou, věříte nebo nevěřte, polibek skutečně odřekl. Nejsem přece sebevrah. Ale než jsem stačil reagovat, políbila mne při rozločení na ústa sama. No nic, ukáži vám aspoň fotky z náplavky, jak jsme šli kolem. Docela mrzlo. Jestli ti svatebčané nedostanou chřipku, skončí v posteli se zápalem plic, nebo aspoň s nachlazením.



.




Tak co, riskujete svůj život a líbáte se? Ale na druhé straně polibek prý podporuje imunitní systém.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...