Jak se bránit předsudkům


Upřímně řečeno, předsudky asi moc moc netrpím, nýbrž spíše jsem jejich obětí. Například když si na mne ve škole zasedla jedna učitelka. Ať jsem se snažil sebevíc, vždycky jsem byl v jejích očích lempl a to se taky vždy projevilo na mém vysvědčení. Jiná předpojatá žena (zajímavé, že to jsou obvykle ženy) byla jedna blogerka a snad se v tomhle článku i pozná. Pořád mne na blogu kritizovala, že fotím po ulicích lidí a omezuji tak jejich soukromí a tak mne napadlo, že bych ji mohl pozvat na malou procházku a mohla by mne aspoň lépe poznat, jakej darebák tedy skutečně jsem. Samozřejmě jsem hlavně chtěl poznat i ji. Dlouho odolávala, v žádném příladě mne nechtěla vidět, dobře si prý dovedla představit jak takhle chodím po městě s foťákem a snažím se za každou cenu nějakou fotku urvat, ale nakonec jedné soboty svolila.

Na schůzku přišla hezká štíhlá holka (čekal jsem nějakou zakyslou babu), taky s foťákem, aby si mne vyfotila, kdybych náhodou přes její zákaz fotil já ji, víte přece, že se nerad nechávám někým fotit, a tak jsem nakonec i svolil. Takhle jsme se vzájemně jistili. Nakonec to byla moc hezká procházka, nebyla jediná, a protáhla se toho dne dokonce až do půlnoci. Byli jsme na Petříně, u labutí na náplavce, ale nezajímavější bylo, když jsem šli nahorui na Hrad a na schodech byla zrovna jedna svatba. A víte co tahle holka řekla? Co jiného než "vyfoť je".

A teď jsme právě tam, co jsem tímhle článkem chtěl říct. Když má někdo k vám předpojaté výhrady a předsudky, nejlépe se s ním setkat a umožnit mu, aby vás mohl osobně poznat a vy se mu i můžete upřímně otevřít. Pokud to není blb, začne vás aspoň akceptovat a někdy se můžete stát i přáteli.

Sám osobně opravdu nejsem k lidem předpojatej a nemám k nim přesudky. Klidně se zastavím třeba s bezdomovcem a dokonce vám řeknu proč. Rád poznávám lidí, i když ženy v nich převažují. A teď mi zrovna napadá, že opravdu jsem k někomu předpojatý a vůči němu mám předsudky. A dokonce ještě dřív, než se stal presidentem. No přece k Zemanovi. Ale ten asi o procházku se mnou nejspíš stát nebude.




Ale ukáži vám aspoň pár fotek. V neděli jsem byl u Vltavy a byla zase krásná obloha.



.



A podívejta jak na náplavce byly stromy plné holubů.




Na Karlově mostě jsem se pak zastavil s Pavlou, která tam ve stánku prodává.

Tu vám ale neukážu, protože měla na puse opar a nechtěla se fotit.

No řekněte, není to nebe nádherné?

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...