Kolem mne jen samé mrtvoly


I moje M. po tom maturitním plese byla samozřejmě "mrtvá". Musela se z toho vykurýrovat a na procházku nechtěla ani náhodou... a tak jsem zavolal Dagmar a tu taky skolila schřipka. Ty holky nemají žádnou imunitu a nic nevydrží. To je tím, že jsou moc zhýčkaný. Vyšel jsem si tedy do města sám a jen foťák mi dělal společnost. Mám docela mega kamarádek a když potřebuji doprovod, najednou žádná není k mání. Večer mi pak ještě zavolala Dagmar, je učitelka, i když jen v jeslích, ale moc ráda mne vychovává a nic jiného ji nenapadlo než aby mi řekla, když jsem si postěžoval, že se mám držet jen jedné a ta by si vždycky na mne udělala čas. To je fakt docela dobrá útěcha. Nakonec i s jen tím foťákem to byla hezká procházka. Vyšel jsem na Hrad a tam se aspoň za ně všechny pomodlil.




Tahle fotka se líbí líbí víc než ta další, protože je taková pohybová, má šmrnc.



.



Tahle žena mi tam připadla jako ztracená, jako kdyby ji tam někdo zapomněl. Blondýnka.




Každej tam fotil. Muží musí v kostele smekat a ženy naopak pokrývku hlavy.
Víte proč? Aby neukázaly vlasy jako muslimky. Aspoň v tom maji křesťané s muslimy něco společného.




Víc než ty ženy, ten odlesk okna mne tam tentokrát fascinoval.



.



Na nebi byly krásné beránky.



.



Tyhle asiatky ví jak na chřipku.




Na Staromáku byly karnevalové masky a zítra tam mají být taky. Půjdete taky?




.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...