Některé mámy dokáží jít svým dcerám pěkně na nervy


Tentokrát to nejsou tchýně (však víte jaký je o nich předsudek), ale vlastní mámy, které si své dcery uzurpují jen pro sebe. Ale abych nepsal obecně, jak je mi tu často vytýkáno, uvedu tu pár příkladů, které mám od nich hned z první ruky. Plno již dospělých dcer, které mají často i vlastní rodiny a vlastní děti jsou od svých matek stále brány jako děti a jsou i všemožně peskovány. Nejhorší když žijí s již ovdovělou matkou ve společné domácnosti a mají ji, promiňte mi to slovo, stále, kam se jen hnou, za prdelí. Dobrý příklad je jedna moje kamarádka výtvarnice, která raději tráví celé dny na chatě, jen aby ji neměla stále na očích, neposlouchala ty její nekonečné řeči o ničem a mohla se spoustředit na svoji práci.

A proč o tom píši zrovna dnes. Včera jsme si opět s M. dopřáli procházku nad Hostivařskou přeharadou, taky jsme pořádně vymrzli, což je ostatně zdravé, ale M.musela ještě zpátky do práce a tak jsem se po cestě domů zastavil u Jitky v práci, abych se u ní zahřál. A ta byla zase od své mámy pořádně na nervy.... když ji nemohla mít u sebe, tak ji prudila aspoň telefonem. "Přijeď domů, je mi zle... " což Jitka slýchá od ní aspoň pětkát denně, jako by ji nestačilo, že s ní tráví skoro každé večery. Navíc i ten občasný sex ji máma nedopřeje.

"Měla bys být aspoň občas pevná," říkám ji, "a nenechat se mámou ovládat. Stejně ji na nakonec nic není, však víš jak to vždycky dopadne." "Já vím," odpoví mi Jitka, "ale je to moje máma a co když si něco udělá. Nechce brát prášky na uklidnění." Zkrátka a dobře tahle baba vyžaduje od své dcery stálou pozornost a péči, přestože je docela zdravá a dohromady nic jí neschází. Žije předsudkem, že dítě se má o mámu už ze samotného principu postarat, jelikož se o ni jako máma kdysi taky starala a udírala jí na nočníku zadek. Navíc, jak všichni víme, tihle staří lidé dokáží být naprosto nesnesitelní. Už to nejsou babičky od Boženy Němcové, ale baby, které jen všude remcají, vyvolávají hádky a jejich jediná starost běhat za slevami po obchodech. Ani moje M.to nemá se svojí mámou tak docela jednoduche, ale je to aspoň v mezích.



.



V dálce by měly být Hrdlořezy a Vysočany, dál i Prosek. Fotky nejsou moc povedené, je to zoomem.



.


.




Tak jak jste na tom vy holky se svými máminkami?

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...