Sekty a Ordinace v růžové zahradě


Na seriály v televizi se nedívám, ale musím se přiznat, že mne zaujala ta Ordinace, protože se v posledních dílech tam objevila kartářka Melisa, které se povedlo svést á vymýt mozek primáři Mázlovi. Kdo se na to nedíval, ta podvodnice získala důvěrné informace od jeho bývalé milenky a tak bylo pro ni snadné získat jeho důvěru a ten ji nakonec začal i věřit. A co ho čekalo? Tahala z něho prachy, typické pro tyhle kejklíře, kteří se před ničím nezastaví a obchodují s dušemi důveřivých lidí.

A co má s tím společného moje bývalá žena? Ta taky naletěla na jednu podvodnici, tentokrát tzv. "svatou matku", která ji zase slibila, že ji vylepší karmu a najde jí cestu k Bohu (připomínám, že moje žena byla bez vyznání). A ta, stejně jako Mazl, nakonec podlehla. Obecný názor lidí, kteří nemají se sektami zkušenosti je ten, že takovým gurům jen podléhají lidé bez lásky bližních, nespokojení sami se sebou, opustění (taky jsem takové názory tady četl) a proto tu spásu hledají kde se dá ... a to není docela pravda. Rozhodně tihle svedení nejsou hloupí neinteligentní lidé (poznal jsem v té sektě jednoho slovenského profesora, lékařku, podnikatele - ten jí dokonce věnoval několik milionů) a tak se musím i mé bývalé v tomhle případě zastat. Je to postupný proces tomu podlehnout a ti důvěřiví lidé, jako ten Mázl z televize, se dostanou pak tak daleko, že těm kteří je varují a všemi prostředky se snaží dokázat ten podvod, začnou nadávat a obviňovat je, že jsou to oni, kteří nemají v hlavě všech pět pohromadě. To mi často říkala moje žena: "... o tom se nemíním s tebou bavit, jsi hlupát, ničemu nerozumíš, nejsi na takové výši, abys to pochopil..." Je pak je skoro zárak, když někteří lidé ty podvodníky prohlédnou a ty jejich sekty opustí. Některé osobně znám a musím jen dodat, že dodnes nejsou z toho tak docela venku, narušílo to jejich psychiku a už nikdy nebudou z toho všeho vyléčeni. Ty následky jsou z každého jejich projevu vidět.

Včera jsem to šel raději s kamarády do hospody spláchnout a to bych nebyl já abych nepřidal malou fotodokumentaci.



.


.




Nevěřte nikomu kdo se považuje za božího prostředníka a věřte jen svému zdravému rozumu.

A víte kde najdete zdravý rozum? Budete se divit, v pupíku, ten vám vždycky poradí.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...