Taky jsem takovej akumulátor


Možná někteří z vás včera sledovali ten film v televizi na dvojce. Akumulátor. Ten film byl o mě, jen jsem v něm nehrál. Ale abych nepředcházel. Dagmar, už jsem tady o ní psal, se mi zase přihlásila, dala si docela dlouhou pauzu, že by mne opět ráda viděla. Tak jsem ji pozval k sobě na kávu, ale chtěla čaj s mlékem. Bylo hezké ji znova vidět a hned se ptala, co jsem zase napsal. Před měsícem opravdu vyšla kniha o vltavínech, ale byl jsem tentokrát jen její spoluautor. Ukázal jsem jí tu knihu, jak můžete vidět na fotkách. Dagmar byla tentokrát celá zesláblá a znavená, taky pokašlávala, navíc ji bolela páteř za krkem a tak jsem se na její krk podíval. Jak už jsem tu taky psal, mně stačí na ta místa jen přikládat ruku a ta vysílá energii, která je hojivá. Netrvalo ani moc dlouho, ale zatmělo se ji v očích a málem mi chudinka omdlela.

Já o tom nadbytku mojí energie vím, ale tentokrát jsem to asi přehnal. Například moje M. jakmile ji vezmu do náručí, tam je ten můj dotek ještě inenzivnější, snad mi rozumíte, je hned celá rozpálená a skutečně hoří jako kamínka, přestoře moje ruce zůstávají chladné. Dagmar je navíc hodně subtilní, takové peříčko, takže moc nevydrží. Když se jí udělalo lépe, prozradila mi, že má už skoro obavy mne vidět a setkat se se mnou, protože zatím na každé naší schůzce, prý bez legrace, ji rozbolela hlava. Tak to by si nebylo dobré pro náš trvalejší milenecký vztah. Vždyť i moje ex trpěla neustálými migrénami a doufám, že ji aspoň teď v té sektě ty bolesti ustaly.



.



Nechtěla se fotit.

Večer jsem pak Dagmar vyprovodil k přítelkyni kde chtěla přespat. Měla v kabelce i noční košilku, kterou mi ukázala (že by snad pro mne?) a pak jsem tedy zavolal mojí M. Jak asi taky víte, před spaní si asi hodinku přes mobil povídáme. Jestli vás to zajímá, řekl jsem ji o Dagmar.





A nakonec k tomu tématu týdne. I taková bolest dokáže vyléčit bolest, což by mi mohli dosvědčit chirurgové.

A napadlo mi ještě něco jiného: Například bolest dokáže ženu vyléčit z chlapa. :D

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...