To a jedna krásná nevěsta


Tento článek jsem chtěl původně nazvat slovem HOVNO, ale pak jsem si řekl, že by mi ho třeba blog.cz, jako se mi už stalo dvakrát, pozastavil. I když proč, když takový prezident, jakého máme, klidně řekne třikrát do rádia kunda? Ale teď k věci, proč to hovno. Včera ráno mne probudil docela zváštní, řekl bych neobvyklý sen právě o hovně a jak vídíte, už je tady taky třikrát. V tom snu přišel za mnou můj malej syn a nesl si plenu, sedl se na bobek, chytil se mne oběma rukama a tlačil až vytlačil... hádejte co. Ve skutečnosti, pokud se pamatuji, tohle nikdy nedělal, ale je pravda, když pil, a to děti pijí skoro pořád, vždycky si ke mně přinesl svoji láhev a taky se mne držel, dokud ji nevyzunkal.

O hovně se říká, když se o něm zdá, že přinese štěstí, ale po včerejších zkušenostech nevím jestli tomu mám věřit. Moje M. odjela k příbuzným a já zůstal doma sám, což by taky takový velký problém nebyl. Vždycky se dovedu něčím, nebo někým zabavit a tentokrát to měla být žena o které jsem nevěděl docela nic, jen to, že je nešťastně vdaná (jiné takové ani neznám a mám stále větší dojem, že všechny vdané musí být nešťastné), blond a měří 180. Měli jsme už pár dní předem dojednanou schůzku na dvě odpoledne, která ale bohužel pro její vysoké teploty a podezření na chřipku odpadla. A už jsem tu i psal, jak to s mými kamarádkami vypadá. Dana má chřipku, Maruška má taky chřipku a navíc s podezřením na zápal plic, Julie je zase po chřipce, ale odjela do Alp na lyže a chce si to asi taky uhnat, Dagmar zase pořád už týdny kašle, a na Jitku jsem nakonec málem zapomněl. Ta má ovšem taky chřipku a bere paralen. Takže co s načatým nedělním odpolednem? Nakonec jsem ani nevylezl ven a pustil si Pulp Fiction, který jsem si v pátek nahrál z Primy, že si ho znovu dám, až budu někdy mít čas. Jaké ale moje překvapení, že se mi nenahrál konec.

Ovšem abyste nebyli ochuzeni o fotky, to je asi jediné, co vás na mém blogu baví, ukáži vám krásnou nevěstu, která pozovala sama, nevím proč, před orlojem na Staroměstském náměstí. Je to docela kočka, co říkáte, a je vidět, že ji to bez bez chlapa i docela bavilo.



.


.


.


.


.


.


.




Ale můj den neskončil tak docela špatně. M. mi aspoň mobilem popřála dobrou noc a vám přeji hezký týden.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...