Čtyři roční období v jediný den


Tak by se mohl definovat včerejší den. M. měla návštěvu příbuzných a tak jsem měl včera propustku si vyjít na vycházku po Praze se Zdenkou. Když jseme se ráno domlouvali na schůzce, svítilo mi do oken sluníčko a před polednem z čista jasna silná chumelenice.... ale řekli jsem si že nenecháme tím počasím otrávit a rande jsme nezrušili. A ve dvě už zase sluníčko. Stačili jsem ovšem jen projít Vojanovými sady a opět déšť se sněhem. Zašli jsem se tedy schovat a dali si na Kampě kafe... a po hodině opět krásně. Teď vidím, že je venku ještě krásněji a tak doufám, že se počasí už konečně umoudří a mohu konečně odjet s letními gumami do Německa.



.



Magnolie už rozkvétají.




Tohle jsou květy voňavého "jablíčka", které si dávají hospodyňky do prádla. Znáte název?



.


.


.


.


.



Zdena má krásné šedomodré oči v barvě svetru.


.


.


.


.


.




Dnes opět uvidím moji M., tak se těším, že si zase my vyjdeme.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...