Rychlej sex aneb když rozum zůstane stát


Nechci tím článkem nikoho pohoršit, ale jisté věci se někdy prostě stávají. S Lenkou mne seznámila naše společná kamarádka a tak jsme se domluvili, že bychom si mohli vyjít na Hrad. Ostatně s Lenkami se nějak rozthl pytel, protože jich docela dost znám. S tou poslední jsem si taky před pár dny vyšel. Jak jste tu i viděli, krmili jsme labutě a pávy. S jinou Lenkou jsem se zase seznámil i před pár lety, když jsem zašal blogovat a společně jsme často fotili. Tahle Lenka je ale z Kladna, to není tak daleko od Prahy, a tedy jsme se sešli na Masarykově nádraží.



.


.


.


.



Jen v rychlosti zase nastavovaná kaše, ale tentokrát s pohankou.

Tu procházku jsme si náramně užili a pak jsem ji pozval ke mně na kafe a večeři. Jednak rád vařím, ale taky nerad jím po hospodách. Jsem vegetarián. To se i Lence líbilo jako asi každé ženě, která vidí muže v kuchyni. Povečeřili jsme a protože, jak víte, mám tu zraněnou páteř, lehl jsem si na chvíli na postel, abych zádům trochu ulehčil... a to jsem asi neměl dělat. Než jsem se nadál, sundala mi kalhoty a sama se svlékla, všechno v několika vteřinách a beze slova... a vyskočila si na mne. Moje páteř to naštěstí zase přežila. Zažil jsem za život ledacos, to mi snad můžete věřit, ale takovej rychlej a náhlej sex... Mohlo to být poděkování, že jí moje jídlo tak zachutnalo. Teď si ale říkám, jestli jsem nebyl spíš znásilněnej. No nebránil jsem se, ale kterej chlap by se bránil.

Když je teď to TT, tak mi napadá, že se to zrovna hodí. Ocitl jsem se, i když ne po celý den, taky v cizím těle.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...