Muslim pod postelí


Může se stát, že jednoho rána se probudíme a najdeme pod postelí muslima... a nebo dokonce i v posteli. Ovšem kdyby to byla tahle mladá muslimka, kterou jsem včera fotil na Staromáku, musím říct, moc námitek jsem proti tomu ani neměl. Seděl jsem tam na lavičce s Lenkou, tou ženou, kterou jsem znovu potkal ve Vojanových sadech a která mi tehdy věnovala paví péra, dali jsme se do řeči a šli jsme pak spolu kousek cesty na metro.




Všechny lidi, které jsem v poslední dny potkal a mluvil s nimi, byli proti muslimům... a dost ostře.




Ani Jitka nebyla vyjímkou. Ta na ně nadává pořád. Za tou jsem se zastavil ještě předtím abych jí popřál k narozeninám a ta se dokonce na tu moji návštěvu i dobře připravila. Zkrátka a dobře, na dveře svého obchůdku dala cesduli "Pauza" a uklidili jsme se do zadní místnosti mezi krabicemi.




V sovislosti s tou postelí jsem si vzpomněl na jednu holku se kterou jsem občas chodil ještě když jsem bydlel v podnájmu za mých studenských let. Mé bytné ta holka nakukala že je moje sestřenice a že na mne v pokoji počká... a já byl zrovna s kamarády na pivu. Vracel jsem se domů v trochu podroušené náladě, ani jsem nerozsvítl a hupnul do postele. Neumíte si představit ten úlek, když jsem tam nahmatal nahé ženské tělo (mezitím v té posteli usnula). Ve mne by ani krve nedořezal... nebo jak se to říká. Takže nejen pod postelí, ale v posteli najde člověk občas nějaké překvapení a nemusí to být zrovna strašidlo.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...