S Haničkou v Klánovickém lese


S Haničkou jsem si aspoň spravil názor na Hany, že nejsou takové mrchy (jako moje ex, která byla taky Hana). Pozvala mne do Klánovického lesa na procházku, kde jsem ještě nebyl, i když to patří k Praze a docela jsme si to i přes to horké počasí užívali.



.



Vzala sebou svoji fenku Sáru, aby ji přede mnou uchránila.



.



U myslivny byly v ohradách zvířátka.




Tahle si mne zamilovala a ráda se nechala ode mne drbat.



.


.



Chutnal jí i můj prst.




Jako každý pes, miluje Sára házení klacku.



.



Byli jsme taky na borůvkách. Sice maličké, ale ochutnali jsme jich pár.




Dostal jsem taky od Haničky bublaninu. Bylo moc dobrá, ale bez pecek. Právě na ty jsem se těšil.

A nakonec k tématu týdne. Jít s davem vždy bylo a je proti mé povaze i filosofii. Nikdy jsem s davem nešel, ba naopak pokaždé jsem šel proti. Dav jsem nesnášel a vždycky jsem chodil jen ve dvou... a jak jinak než s holkou. Není to lepší? Tam dav je v jistých chvílích dokonce na obtíž.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...