Tak trochu jiný den s M.


Chtěl jsem vyjet hned ráno, ale opozdil jsem se. Taky doprava v Praze v dopoledních hodinách je hrozná, nic na sebe nenavazuje a já musím aspoň třikrát přestupovat. V Hostivaři, bylo zrovna jedenáct, jsem natrefil na M. což se mi ještě nestalo. To nás oba docela překvapilo. Šla s třemi kolegy (muži) na oběd. Obědvají brzy, protože nesvačí a berou ten oběd jako společenskou událost. "Kde se tu bereš?", řekla mi, zastavila se a ti chlapi šli napřed. "Jdu si nejdřív zaplavat," řekl jsem a dvakrát jsme se ještě stačili políbit. Jedna pusa mi nikdy nestačí. Byl pak na ni krásný pohled, když za nimi utíkala.




U přehrady bylo docela prázdno, jen dva páry na dece a nikdo se nekoupal. Šel jsem si hned zaplavat, protože mi bylo horko. Dvakrát na druhý břeh a zpátky a když jsem měl dost, přišla další dvojice... Mladá hodně tlustá holka, snad jí nebylo ani osmnáct, a chlap, který by mohl být její otec. Ale byli to milenci, protože se líbali. Přijeli na kolech. Nic proti takovým nerovným párům nemám, protože taky mívám jen mladé přítelkyně, ale nešlo mi do hlavy, proč jsou zrovna tihle spolu, když ten muž nevypadal ani moc přitažlivě. Že by ho mohla mít z nouze, když kluci v jejím věku o ni moc nestojí? Ona si šla zaplavat, pak si vzala na ty mokré plavky šaty a hned zase oba odjeli.




Ve dvě jsem pak počkal na M. před úřadem a jeli jsme spolu tramvají na Malostranskou a kam jinám než do Vojanových sadů. Tam jsme si tentokrát sedli k jezírku, abychm měli trochu víc soukromí. Dlouho ale netrvalo a sedla si pak na sousední lavičku jedna stará žena s knížkou a četla si. Jak se mohla soustředit, to bych rád věděl, ale aspoň se tvářila že si čte. M. nebylo už od rána moc dobře, o víkendu si taky moc neodpočinula a nenebrala sil a navíc pokašlávala. Položila se mi nakonec do náručí a natáhla si nohy na sousední lavičku, která byla prázdná. Dokonce i na pár minut usnula a trochu i pochrupovala. Ulevilo se ji. Zítra uvidím, jestli jsem jí té energie nedodal zase až moc a třeba začnu taky kašlat.




Vzala si tam i svetr, protože dostala něco jako zimnici.

M. má poslední dobou doma zase velké problémy, upadá do depresí a na zdraví jí to nepřidá. Rád bych jí pomohl, ale sama ví, že si může může pomoct jen sama.




Na Malostranské je v těch vedrech dračka o vodu. S těmi napadanými květy to tam vypadalo i krásně.

Není nad vodičku.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...