Život jak ve snu mám každý den a ani nevím jak k tomu přijdu


Moje M. musela zase pracovat a tak jsem si musel za ní najít náhradu. Válet se celý den u hostivařské přehrady sám je docela nuda a já prostě bez žen nevydržím. Plavu sice moc rád, několikrát napříč a zase zpátky (tam je nudistická pláž, ale plavky se nestydím sundat), ale to je asi tak všechno co tam člověk může dělat. A. měla navíc sebou pejska špičáka, takže i s ním byla zábava.



.



To je Mia a poprvé plavala.




Není roztomilá? Taková lištička.



.


.


.


.


.


.


.


.




Mám ještě videa, ale neumím je sem vkládat.

Jelikož to byl zatím poslední horký den a dnes se má s bouřkami ochladit s tím sluníčkem jsem to přehnal.

Ale škoda každého dne, když ho člověk naplno neprožije. Nemám pravdu?

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...