Vedro a kontrasty na každém kroku


Já snáším ta vedra docela v pohodě a nijak mne nerozhodí. Jednak mám doma mobilní klimatizaci a stejně vypadnu kolem poledni k přehradě. Tam jsem se seznámil s jednou mladou paní, která tam chodí s malým synem (její muž musí pracovat) a ta mi nejen dělá společnost, ale pohlídá mi i věci, kdy si chci zaplavat... a plavu opravdu hodně, protože na dece nevydržím. Obvykle pokaždé přeplavu přehradu na druhý břeh a zpátky a to několikrát za sebou a dělá mi to i dobře na tu zraněnou páteř.... a po chvíli, když je mi horko (opálený jsem víc než dost) jdu do vody znovu. A tak až do večera.




Tohle je jen slepé rameno od přehrady.

Večer pak jedu od přehrady přímo do města, buď sám, nebo s někým (nemám toho dost) a tam je u Vltavy taky snesitelně... a pochopitelně i hodně fotím, jenže nemám pak už čas ty fotky upravovat, takže je snad uvidíte až se ochladí.



.



Jak stojí v názvu článku slovo "kontrasty", vídám tam pochopitelně krásné holky. které jsou opravdu hodně kontrastní. A to je vlastně i dobře, protože jinak by s nimi byla jen nuda. Třeba například tahle přirozeně krásná blondýnka, která mne na první pohled okouzlila (zdánlivě nepřístupná a chladná
cizinka) ... a na druhou stranu muslinky, mezi nimiž se taky najdou (naopak černé) krásky.




A k tomu Tématu týdne? Jak tak chodím po městě, vidím jak to vedro leze opravdu lidem na mozek a všechno co by za normálních okolností skrývali, se projeví jako jejich démon. Jsou prchliví, násilní, hned na někoho vyjedou (už jsem tady napsal o tom chlapečkovi a jeho tátovi) a nejsou to jen muži, jak jsem včera viděl. Děti jsou pochopitelně v tom vedru otravné, ale to neznamená, že by jim jejich máma měla pořádně nařezat na veřejnosti na zadek, nebo jim vrazit tak facku, ze padnou na zem. A to bych ani nechtěl vidět, jak to u nich vypadá doma mezi jejich čtyřmi stěnami včetně manželských hádek.

Nakonec ta vedra i v tomhle směru k něčemu jsou. Z některých lidí se takto vyžene ven ten jejich skrýtý ďábel...

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...