Co vyvádí moje M....


... když jsem v Německu, nemusím zrovna vědět (i když věřím, že by mi to řekla, protože máme dohodu, že nic tajit před sebou nemusíme), ale co co naopak rád vím, je stav mého zdraví. Kdo mne tady zná, dobře ví, že se stravuji zdravě (bez masa), nekouřím, nepiji (kromě piva po jídle, nebo sklenice červeného večer - ostatně je to zdravé), rozumně sportuji (neřeknu vám jak) a hlavně, což je podstatné - myslím pozitivně (pokud vůbec myslím) a snažím se každému, pokud to chce, pomáhat.




Ráno jsem se šel nejdřív projít po městském parku a trochu fotit. Bylo moc krásně.

A kromě toho všeho chodím každý rok (když jsem v Německu) ke své doktorce (i proto, že ji rád vidím) na kontrolu. Dobře sice vím, že mi nic není a cítím se (často až přespříliš) zdravě, si ten čas udělám. Nejdřív jsem šel kvůli tomu nalomenému obratlu na kontrolu...




Na fotce vypadá křivě, ale tak asi má vypadat. :D

... a pak jsem zavítal ke své krásné doktorce Sylvě, která si postěžovala, že jí hrozně bolí hlava. Hned jsem se jí nabídl, že ji rád od bolesti pomohu, ale že ne, že je to jen počasím. Nechtěla abychom si vyměnili role, jak se nám to už loni nechtěně stalo, když jsem si omylem sedl do jejího křesla. Už jsem tu o tom psal. "Ta je moje..." protestovala a oba nás to rozesmálo a taky trochu sblížilo. Důvod, proč jsem ji tentokrát navštvil byl, že jsem včera šel na odběr krve a moči, dělám to pro prevenci každý rok, když jsem v Německu a čekal jsem že mi řekne výsledek. "Takovou krev nemám ani já... řekla. "Tak skvělé hodnoty, všechno bez mínusu a plusu, jsem tu už dlouho neviděla." Takže mne potěšila i když jsem s tím počítal. Pak mi změřila tlak a 80/120, jako obvykle každoročně nudně stabilní. Ani si nepamatuji že bych měl nějaký jiný. Pak se mi zeptala jaké beru léky. "Žádné, i když jste mi jich už pár někdy předepsala..." "To jste udělal dobře", byla její odpověď, což jsem zrovna od ní nečekal. A rozloučili jsme se, že zase příští rok.




Odpoledne zapršelo a tak jsem na pár minut skočil do "mého" lesa na houby. Jako jindy jen modráci.





Odnesl jsem si jich domů jen pár na smaženici, ostatní jsem tam nechal na jindy, protože mi je tam nikdo nesbírá.

Milujte a myslete pozitivně a pak budete zdrávi a jen se budete radovat ze života.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...