Docela obyčejný den...


... a to byl ten včerejší s mojí M.




Svítání nad Prahou o půl sedmé, když M. vstávala do práce.

Dopoledne jsem pak dostal sms od Marušky, že ji muž opět napadl, skončila v nemocnici na 5 dní a má ruku v sádře.




Po poledni jsem vyzvedl M. u práce a dopřáli jsme si malou procházku. Ten muž si udělal kytaru z rýče.




Na Staromáku tahle třída kreslila Týnský chrám...




... tak jsem jim tam nakukoval...



.



... zatímco M. obdivovala tohoto papouška.



.



Vojanovy sady už taky nejsou co byly. Není si kam sednout, lavičky obsadili bezdomovci.




U Anděla pak pekli pod stanem koláče.




Krásně to tam vonělo, ale M. nechtěla že má dietu...




... a tak jsem si je i já s lítostí odpustil. Nechtěl jsem jí dělat chutě.





Jak jsem napsal, docela obyčejný den, ale já mám s M. vždycky svátek.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...