Partnerská tragedie


Často se do něčeho, do nějakých cizích osudů přimotám a ani nevím jak. To mám z toho, že rád lidem v nouzi pomáhám. Moje kamarádka potřebovala pomoc při skládání botníku, který ji přišel v dílech (které byly navíc špatně označené), tak jsem se z Masaryčlky vypravil za ní.




Dokonce i návod na ten botník (byl z Polska) byl nepřesný, takže jsme si na ním docela lámali hlavu a vydrželo nám jeho sestavování (byl i se šuplíky) skoro celé odpoledne. Když jsme byli v nejlepším (myslím uprostřed práce) zavolal její kamarád (chodí s ním dva roky), aby ho pustila nahoru... a ona mu řekla ne. On si to hned vysvětlil, že tam někoho má (no já tam byl) a hned ji začal bombardovat esemeskami ať mu vrátí klíče a jeho kolo, které měla v ve sklepě v kočárkárně. To moji kamarádku ovšem naštvalo, "je to magor," řekla mi, "tohle mi dělá pořád a nebudu skákat jak chce" a telefon nebrala. Ten botník jsme nakonec zdárně postavili, udělala mi k večeři palačínky a šli jsme si sednout kousek od domu do baru.



.


.



Tam dostala, jen co jsme se posadili, znovu asi deset sms "vrať mi klíče a kolo". To ji ovšem už tak naprudilo, že vyšla ven aby mu řekla ať ji už neotravuje, že s ním končí. Jako odpověď po pár minutách opět sms "vrať mi kolo". To už by asi nikdo nevydržel, takže nebylo divu (i když jsem se snažil ji v tom trochu bránit), že se nakonec opila. "Skoro mám z něho už strach, tak budeš muset u mne spát", řekla mi. "Taky máš na tom podíl a byla bych docela ráda kdys ho v v mé posteli zastoupil". Nebyl jsem proti tomu, protože mi stejně už nejel vlak. Jen co jsme u ní bytě rozvítili (hodinu po půlnoci) opět jeho sms "vrať mi to kolo." Takhle nás bobardoval do tří než jsme nakonec i sami usnuli.



.



Samozřejmě v půl osmé, jak jinak, zase to "vrať mi klíče a kolo", což nás i probudilo. Kamarádka vstala, já zůstal v posteli, že mu tedy jde kolo (bydlel v domě jen kroků od ní) vrátit. Přišla v jedenáct, já se mezitím osprchoval a vypil kafe, že prý "těžce nemocný, že má nádor v hlavě a kýlu" a kolo ani nakonec nechtěl. "To je citové vydírání, říkám kamarádce. "Vždyť ano, je to magor.... "Jak to nakonec dopadlo, ani nevím, protože jsem se sebral a jel domů. Kvůli své hloupé žárlivosti si sám nakonec vykopal "hrob". Příště vám snad tady povím víc.





Nakonec k tomu TT: Právě tohle je jeden s podstatných důvodů, proč si nechci natrvalo pověsit ženu na krk... kdyby se z ní nakonec vyklubal takový magor jako je ten chlap té kamarádky. Mě už jen stačí, když holka zůstane v mém bytě víc tři dny a už jsem celej nesvůj... mám rád volnost a zvykl jsem si na soukromí, pohodu a klid.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...