Studánka na Svaté hoře


Jak jsem psal v minulém článku klášter byl zavřený, tak jsem se šel sám (Zdeně bolely nohy, nic nevydrží) aspoň podívat ke Studánce, která byla ovšem taky zavřená a navíc už mnoho let bez vody.




Jestli byla zázračná, přínášela zdraví, nebo omlazovala, jsem se nedočetl.



.



Ale aspoň ten obraz s Marií je prý zázračný.




Byl tam i krásně prosluněný lesík, pokud by se dal tak nazývat. Na tom místě sálala dobrá energie...




... a nakonec jsem si po setkání s tímto mužem uvědomil proč.




Hledal tam staré mince, protože v těch místech odpočívali věřící a občas nějakou tu minci utrousili. Zůstala tam totiž i jejich energie. Ty mince mi ukázal a přestože byly zašlé, věděl přibližně jejich stáří a byly skutečně i hodně staré.



.


.



Opodál byla ještě jedna studánka, ale taky bez vody.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...