Žižkovské pavlače


Včera jsem si vystačil sám, dokonce dobrovolně, a vydal jsem se na Žižkov fotit. Původně jsem ani neměl úmyslu ty pavlače fotit, ale četl jsem v novinách že tam rostou mirabelky... ale objevil jsem tam jen tahla mini-jablíčka.




Ta rostou i ve Vojanových sadech a chutnají mi.




Měl tam růst i nedvědí česnek. Ten jsem už v Německu viděl, ale kvetoucí. Co je tohle a dá se to jíst?




Nebo tohle? Jako česnek to zrovna nevonělo.




A teď konečně k těm pavlačím. Vidíte tu kočičku? Zvětším vám ji.



.




Kdo není z Prahy, pavlačové domy jsou typické pro Žižkov, ale je jich k vidění stále míň a míň.




Typický Žižkov rok od roku mizí.



.


.



Žižkov je plný koček a to je pro něj taky typické...




... jako i hospody. Těch je taky stále míň.



.


.




Mám těch fotek mnohem víc, ale pro dnešek to snad stačí.

Dnes si opět vyjdu s mojí M. a možna i něco uvaříme. Samotu mám občas rád, ale moc dlouho to nevydržím.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...