Jak Zeman ukradl studentům 17.listopad


Jak jsem tu už napsal, měl jsem ve dvě s Dagmar schůzku na Albertově. Byl jsem tam o pár minut dřív, tak jsem se tam šel nejdřív podívat a byl jsem dost rozladěn. Místo nápisů "17.listopad" bylo tam "Až žije Zeman!"... takže jsem se rozhodoval jestli tam mám vůbec jít.




Vrátil jsem tedy na křižovatku ulice na Na slupi, kde jsem měl s Dagmar sraz a tam mne zaujala jedna holka kolem dvaceti let, která si "pod fousy" říkala "ty debilové". Pozorovala ten ten dav zemanovů, který se tam hrnul. "To myslíš ty lidi tady" říkám ty holce? "Jo, právě ty a Zemana, ukradili nám 17.listopad, náš studentský svátek." Musel jsem jí dát za pravdu a jen škoda, že jsem ji neřekl o fotku, nebo o telefon a rád bych vám tuhle krásnou holku ukázal. Nakonec přišla Dagmar, nejdřív jsem tam šel s ní, ale během cesty jsem si to rozmyslel a šel raději mezi sluníčka, která nakonec policie z obou stran oblíčila, aby nerušila zemanovce.



.


.


.


.


.


.


.



Ten Zeman opravdu ukradl těm studentům den... a to jen proto, aby zase populisticky posbíral body, když jeho oblíbenost tak poklesla. Mimochodem, když jsem tam viděl ty lidi, kteří Zemana slavili.... byli to studenti? A na tribuně ti pohlaváři? Sami jste je viděli v televizi, působili jako staří komunisté, jak jsme je znali.... chyběl tam jen Husák.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...