Ženy to nemají jednoduché...


a rozhodně jim to ženství, včetně každodenních ranních hodin u zrcadla, porodů a všecho dalšího, nezávidím.




Ale abych začal od začátku. Včera odpoledne jsem se "u koně" sešel s Miroslavou a protože bylo hezky, dopřáli jsme si krásnou podzimní procházku. Tohle si Miroslava (nerad ženy oslovuji zkratkami, protože například Miroslva zní krásněji než třeba Mirka) doufám užívala a tak jsme se až dlouho v noci třemi polibky rozloučili a ona jela za dětmi a já domů.




Velké překvapení krátce před půlnocí mi připravila moje dlouholetá kamarádka Anička otázkou, zdali by mohla u mne přespat. Jelikož jsem ještě nespal a byl jsem doma sám, tak mi to nedělalo žádný problém a řekl jsem ano. Když pak přijela, dozvěděl jsem se další podobnosti. Jeden chlap, který ji oslovil skrz inzerát, a se kterým si nějaký čas psala, ji pozval do Prahy na celý víkend. Sliboval jí vážný vztah a hory doly, takže za ním přijela až z jedné vesničky někde za Plzní. Když nastal večer, ten "vážný vztah" chtěl ten muž započít sexem (navíc chtěl orální) a když mu nevyhověla, tak ji zkrátka vyhodil z bytul. "Je to tak normální", postěžovala si mi Anička, "že když chce ženská chlapa na celý život, musí mu nejdřív dát a pak se ten teprve rozhodne, jestli k nějakému vztahu dojde? No nejsou ti chlapi magoři? Jakoby ten sex byl tak důležitý?" Celou noc jsem pak Aničku utěšoval. Když se dívám na to celé jako chlap, nechtěl bych být v její kůži... být jen nástrojem takovým chlapům na sex a to jen proto, abych nebyl sám. Jakoby nebyly jiné hodnoty, když jde o o vztah.



.



I tohle je krásný vztah, ale mezi mužem a ženou je to asi vzácnější.





Anička je taky závislá na mobilu. Taky jsem jí řekl, že částečně na to všem, jak to má s muži, mají podíl její nehty.

Berou ji podle nich za lehkou holku, která je snadno k dostání.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...