Češi se bojí muslimů a většina z nás ani žádné osobně nezná


Jak někteří víte, žil jsem mnoho let v Německu a tam i hodně muslimů poznal a dokonce se i s mnohými přátelil, pokud se tomu dá tak říct. Například jeden byl Egypťan, obchodník se stříbrem a kůží, druhý Syřan, detektiv v dortmunském knihkupectvím, další z Libanonu a samozřejmě i docela dost muslimek, které jsem měl jako zákaznice a vlastně i kamarádky. S jednou muslimkou, která žije tu jsem si dokonce i psal, dokud jí to její otec nezakázal.

A taky jsem si i přečetl celý korán, který mám doma v němčině i češtině.




A proč se o tom tu zmiňuji? Docela hodně jsem je poznal a setkával jsem se s nimi skoro denně, takže trochu i vím, co mají asi za lubem. Například ten Syřin mi klidně řekl, že stačí pár generací a bude díky plodnosti jejich žen Německo jejich. Navíc muslimové ctí natolik svoji víru, že v jejím zájmu je jim dovoleno i lhát... a nehřeší a je jim odpuštěno. Taky nás mají za "bezvěrecké psy". Měli bychom jim posloužit v jejich plánech ovládnout celý svět. Přišli do Německa na návštěvu jako hosté, ale nestydí se vymáhat své požadavky. Třeba jeden student si umínil (a právně to požadoval) mít ve škole prostor k modlitbám během školní výuky a škola mu tu místnost skutečně poskytla. To jen jedna věc na okraj. Ti muslimové jsou v Německu věčně nespokojení a prostě se tváří, že je je to jejich právo (třeba mít mešity) a nenapadne je, že je to všechno za peníze německých poplatníků.

I v Reflexu jsem včera četl, jak se muslimové dokáží chovat. Dostávají v uprchlickém zařízení jídlo několikrát za den pod nos, jídlo o kterém by se mohlo zdát mnoha bezdomovcům a dokonce i většině důchodců a klidně řeknou, že to není k jídlu. A to ještě nemluvím o tom jejich fanatismu a té jejich povýšenosti. Ten jejich fanatismus mi docela připomněl i ten fanatismus mojí ex. Natolik byla přesvědčena o té své pravosti víry k té "svaté matce", že mne jako křesťana klidně považovala za bezvěrce a byl jsem prostě v jejich očích hlupák, který není schopen toho pravého poznání. A přesně takto se muslimové dívají i na nás. Zatím jsou jich úmysly ve stínu, ale přijde čas, kdy nám ukáží tu svoji pravou tvář.


Co na to říct? Čeká nás s nimi složité období.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...