Maličký problém s romkou


Nic světoborného, ale někdy se dostanu do situace, že nevím jak z toho, ale radit mi nemusíte... vždycky se z něčeho nějak vylížu. S romky (říkám cikánky, protože na tom oslovení nevidím nic hanlivého) jsem neměl nikdy žádný problém. S jednou holkou jsem si víc jak rok na blogu psal a kdyby svůj blog nesmazala, asi ji někdo v něm napadal, psal bych si tam s ní dál. Ale abych to neprotahoval tak k věci.

Na mém druhém blogu (a asi nejsem sám, kdo má i další blog) jsem se nedávno seznámil s jednou ženou a nakonec i s ní jsem si nakonec přes fb privátně psal... až jsem se před pár dny unáhlil a pozval ji do Prahy, což nezvykle okamžitě přijala s tím, jestli by u mne mohla i přespat. To mne docela zarazilo (i když jak víte, nebyla by jediná) a trochu jsem zbystřil. Taky mne už delší dobu u ní vrtalo hlavou, proč si moc s pravopisem moc neláme hlavu a třeba i a y u ní nehrají moc velkou roli. Zeptal jsem se jestli je Češka a bylo tady: ja sem ronka nevadi tyto. Samozřejmě (v tomhle jsem díky mému taktu neupřímný) jsem jí odepsal že mi to nevadí... ale představa že ji pustím do bytu nebyla zrovna lákavá. Sice nemám k nim jako celku předsudky, ale.... co byste dělali vy?

To snad raději na přespání pěknou muslimku? Jo, dělám si legraci.




Abych ten článek trochu odlehčil, taky máte fotky jednoho ruského svatebního páru.



.




Krásný pracovní nebo školní týden. :)

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...