Vánoce s mrtvými...


Trochu přeháním a v závěru článku vám prozradím proč zrovna s mrtvými.

Jak jsem tu už psal, trávil jsem tentorkát svátky s Jitkou, která mne pozvala, protože nechtěla být sama. Přítele sice asi dva roky má, ale ten se jí měsíc neozval, přestože mu volala, volala i jeho sestře, ale telefen prostě nezvedal. Mohl jsem jinak být s Maruškou (mohl jsem být i s Míšou), ale ta chytla nějaký vir a byla nemocná... takže mi to i mohlo vyjít vstříc, pokud by Jitka byla nekuřačka, což mi hodně vadí, v kouři konzumovat kapra. Nakonec jsem se ale nechal přemluvit, mám velké srdce (a opravdu i velké srdce mám) a jel večer před Štědrým dnem tedy za ní, abychom mohli ještě všechno jídlo spolu nakoupit.




Společně jsme si udělali i salát, i když každý v konečné fázi trochu jinak. Já v něm měl zeleninu a vajíčka, zatímco Jitka jen okurku a salám. Každý podle toho co mu chutná... a samozřejmě si Jitka i při tom zakouřila. No, řetezová kuřačka, ale aby ty Vánoce nebyly tak úplně v pohodě, najednou telefon a její přítel, že stojí před dveřmi (po měsíci)... a naivně asi doufal, že ho pustí dál a dostane večeři. Taková drzost a Jitka ho samozřejmě dál nepustila. Pak nám po celé Vánoce střídavě telefonoval, nebo posílal sms, obcházel dole pod domem a měli jsme z toho legreaci. Náladu nám to rozhodně nezkazilo a pokud jsme zrovna nebyli v posteli, dívali jsme se na pohádky.




A teď tedy na závěr jak to bylo s těmi mrtvolami. Jitku chytil takový zvláštní morbidní vánoční homor u těch pohádek a starých filmů. Docela ji nudily, že je vidí už posté a tak u každého druhého herce začala hádat jestli je ještě naživu, ale moc jich nebylo. "Ten je mrtvý, ten je už tak mrtvý, mrtvý, mrtvý..." prostě samé mrtvoly byly najednou v našem pokoji.

Nakonec poslední den, na Štěpána, jejího přítele ze zoufalství napadlo jak ji vylákat ven, že by jí rád dal dětskou sedačku, kterou měl ve svém autě. Sešla tedy dolů, aby ji převzala a tak i s ním pomluvila. Lepší výmluvu proč se jí měsíc neukázal by asi nikoho nenapadlo ani ve snu. Že prý byl celou dobu ve vazbě a že má v zádech díru. Takovej magor. Minule, když se jí taky nějaký čas neukázal (to jsí jem tehdy Jitce pomáhal se sestavováním botníku), jí zase řekl, že mu zjistili rakovinu a byl v nemocnici. Takhle je u Jitky už taky nadobro "mrtvej".




Vánoce u Jitky byly nakonec fajn a nebyly ani nudné, ale teď si musím ještě rekreovat zakouřené plíce.

Tak mi napadá, neměly by si ženy dát novoroční předsevzetí, že raději žádného, než takoví muži jako je její přítel?

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...