Aspoň tu flákotu


Kdo se díval včera na Prostřeno ví o čem píši, mimochodem šlo o opakování večera z minulého roku. Vařila vegetariánka aby ukázala svoje kuchařské umění a jedna z nich, masochtivá žena, chtěla aspoň tu flákotu, kterou ji ta holka nemohla dát, protože odmítá, stejně jako já, maso i kupovat.... a se zlou se potázala. Jakoby ta žena nemohla aspoň ten jeden večer vydržet bez masa... jakoby to měl být poslední den jejího života. Byla přímo útočná.

To prostě nepochopím. A není ta hrubá žena v tom sama. Například Zeman, taky velký jedlík masa a s ním i 60% národa, kteří s ním sympatizují a společně s ním sborově nadávají na migranty. Nikdo mi nevymluví, že pojídání masa snižuje empatii lidí a je jim bližší žaludek než jejich okolí. Tím ovšem nechci tvrdit, že bych muslimy rád tady vítal, ale měl by se mezi nimi dělat rozdíl. A co se týče masa, ono stačí už jen to, že je stále víc případů rakovin tlustého střeva.

Já osobně jsem vůči jedlíkům masa docela tolerantní a taky mi nic nezbývá, protože většina mých kamarádek si rády na mase pochutnají. Maruška například, nejenže ráda jí maso, ale dokonce si ho ukládá do mého mrazáku, protože její zeť by jí ho doma sežral. Stejně tak Míša, ta si ho přiveze a k tomu co uvařím, si ho přidá. A stejně i ty ostatní. Je to jejich věc a jejich zdraví.




Racka zatím nejíme, ale nechme každého živočicha žít. Máme s nimi spoolečného víc než si myslíme.

Teď jsem konečně poznal Dagmar, která je vegetariánka (a taky moc krásně voní) a nejspíš ty všechny kamarádky za ni asi vyměním. Jo, dělám si legraci, ale je pravda, že konečně mám s kým vařit a jedu na víkend za ní.




Aspoň na Nový rok máme trochu sněhu. Z procházky ve Stromovce.

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sekty - tragická závislost

Proč vlastně prodávám...