Temnota v ženách


To bych nebyl já, aby mne na tohohle téma, "temnota ve světle" zrovna nenapadlo.... temnota v ženách. Co se týče žen, dám obvykle na svůj vnitřní pocit, ale někdy se stane, že naletím. Jedna žena mne pár let uháněla, že se sejdeme na kafe a nakonec jsem si řekl proč ne a dnes vidím, že mne nějaký strážný anděl asi varoval... a já ho neposlechl. Mohl bych říct, že skoro v každé ženě je temná schránka a na vině jsou dokonce muži... se kterými měly špatné zkušenosti a pak to člověk schytá za ně. Když se pak cítí uražené, nebo zklamané, ten temný oheň se v nich rozhoří a my muži se pak nestačíme divit co všechno dokáží. Jaká zášť z nich vzplane. Naštěstí moje současné kamarádky jsou milé holky... ale člověk nikdy neví, ne?

Jiná temnota v ženách, které jinak svítí pohodou a radostí, jsou ukrývané rány, pády a starosti. Jedna moje kamarádka například, třebaže porodila dvě děti, vnoučata asi nikdy neuvidí... a to ji dost trápí. Druhá žena, s tou jsem se viděl dokonce včera, sice vnoučata má, ale pro rozpory v rodině je taky nevidí. Ale nejde jen o vnoučata. Ženy se protloukají životem, navenek září, jak se nám zdá, ale v hloubi duše se často trápí a topí v depresích.

Není všechno tak krásné a šťastné co vidíme na venek.




V neděli byl den Vltavy a tak jsem si ho s D. užíval na vodě.



.



Počasí sice nebylo nejlepší...



.




V neděli byl i Světový den lásky. Kdo z vás ho milováním slavil?

.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zahájení blogu

Za světlem do tmy